Τρόπος σέρβις και επισκευές εξωλέμβριων μηχανών
Τρόπος σέρβις εξωλέμβιας μηχανής
Όταν συντηρείται τακτικά και αποθηκεύεται σωστά, ο εξωλέμβιος κινητήρας του σκάφους σας μπορεί να είναι απροβλημάτιστος για αρκετές σεζόν.

Είναι πολύ πιο εύκολο να συντηρήσετε έναν εξωλέμβιο κινητήρα αν είναι εκτός του σκάφους και τοποθετημένος σε βάση. Θα σας βοηθήσει στις επισκευές εξωλέμβριων μηχανών.
Οι βενζινοκίνητοι εξωλέμβιοι κινητήρες παράγονται εδώ και περισσότερο από 100 έτη. Χρησιμοποιούνται κατά κόρον σε σκάφη και πολλές φορές τους αφήνουμε παραμελημένους.
Μπορεί αν έχετε δίχρονο ή τετράχρονο κινητήρα, από 2,5 ίππους ή και 25.. Όλοι οι εξωλέμβιοι κινητήρες αποτελούνται από την κεφαλή ισχύος και την χαμηλότερη μονάδα. Η κεφαλή προστατεύεται από αφαιρούμενο κάλυμμα και είναι ο ίδιος ο κινητήρας. Η χαμηλότερη μονάδα εκτείνεται από την κεφαλή και προς τα κάτω στο νερό, περιέχει κιβώτιο ταχυτήτων και έλικα. Από εκεί γίνεται η πρόσληψη του νερού για τη ψύξη του κινητήρα.
Ο καλύτερος τρόπος για τη συντήρηση και τις επισκευές εξωλέμβιων μηχανών είναι να τις τοποθετήσουμε σε μία βάση στήριξης για να έχουμε πρόσβαση σε όλα της τα μέρη.
Σέρβις και επιθεώρηση Power-Head
Η αφαίρεση του εξωλέμβιου καλύμματος και η αντιμετώπιση της κεφαλής τροφοδοσίας μπορεί να είναι τρομακτική, αλλά έτσι θα μάθετε πώς λειτουργεί η εξωλέμβιας σας. Η τακτική επιθεώρηση και η δυνατότητα διάγνωσης μικρών προβλημάτων θα παρατείνει τη ζωή του κινητήρα σας. Ξεχάστε ότι αυτή η εργασία βρίσκεται στην «μπλε λίστα» των εργασιών, κάθε μέλος του πληρώματος που χρησιμοποιεί το σκάφος θα πρέπει να γνωρίζει πώς λειτουργεί ο κινητήρας και πώς να τον διορθώσει.
Ξεκινήστε με την αποστράγγιση του καυσίμου. Πρώτα, γεμίστε έναν μεγάλο κάδο με καθαρό, γλυκό νερό και τοποθετήστε το κάτω πόδι στον κάδο έτσι ώστε η πρόσληψη νερού να βυθιστεί. Χρησιμοποιώντας γλυκό νερό, καθαρίζετε επίσης υπολείμματα αλατιού από το σύστημα ψύξης νερού ενώ αποστραγγίζετε το καύσιμο.
Στη συνέχεια, αφαιρέστε το κάλυμμα και εντοπίστε τον εύκαμπτο σωλήνα καυσίμου. Αποσυνδέστε τον εύκαμπτο σωλήνα καυσίμου και αποστραγγίστε οποιοδήποτε αέριο μέσα σε ένα δοχείο.
Εάν η εξωλέμβια έχει ένα μικρό ενσωματωμένο φίλτρο καυσίμου, καθαρίστε την οθόνη ή, για φίλτρα μίας χρήσης, αντικαταστήστε την εντελώς.
Ξεκινήστε τον κινητήρα με τον αγωγό καυσίμου αποσυνδεδεμένο και θέστε τον σε λειτουργία μέχρι να σταματήσει. Αυτό θα κάψει όλα τα υπόλοιπα καύσιμα στον κινητήρα. Στη συνέχεια, χαλαρώστε τις βίδες αποστράγγισης του δοχείου καυσίμου και αδειάστε τα υπόλοιπα καύσιμα από το μπολ του καρμπυρατέρ. Τοποθετήστε ξανά τον εύκαμπτο σωλήνα καυσίμου και το δοχείο καυσίμου. Με την κεφαλή ισχύος που αδειάζει από καύσιμο, είναι καιρός να ελέγξετε τον κινητήρα για φθορά, σκουριά και διάβρωση.
Καθαρίστε και σκουπίστε τυχόν υπόλοιπο αλάτι από το κάλυμμα. Σκουπίστε προσεκτικά τον κινητήρα χωρίς βρωμιά, σκόνη και αλάτι. Σημειώστε τυχόν διάβρωση στις βιδωτές κεφαλές ή τα σύρματα και αντικαταστήστε όπου απαιτείται.
Τραβήξτε αργά το καλώδιο εκκίνησης μέχρι το τέρμα, και ελέγξτε αν είναι ζεστό. Εάν υπάρχουν σημεία αδυναμίας κοντά στη λαβή έλξης, κοντύνετε το καλώδιο τραβώντας το σχισμένο καλώδιο μέσω της λαβής και επανατοποθετώντας. Το Chafe πιο μακριά από το καλώδιο έλξης μπορεί να απαιτήσει την πλήρη αντικατάσταση του καλωδίου. Αφαιρέστε τα μπουζί και ελέγξτε για συσσώρευση άνθρακα ή λαδιού. Αντικαταστήστε τα βύσματα που είναι λερωμένα.
Σέρβις κάτω ποδιών
Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνετε στο κάτω πόδι, όταν ο κινητήρας είναι στη βάση, είναι να επιθεωρήσετε και να αφαιρέσετε την έλικα. Ελέγξτε το στήριγμα για πτερύγια και λυγισμένα πτερύγια. Μια δευτερεύουσα στροφή μπορεί να ισιωθεί και να χτυπηθούν τα δαχτυλίδια, αλλά η μεγάλη ζημιά θα απαιτήσει την αντικατάσταση της έλικα σας.
Για να αφαιρέσετε την έλικα, πρώτα αφαιρέστε τον πείρο. Εάν η εξωλέμβια δεν διαθέτει πείρο, ελέγξτε αν λείπει ή αν είναι απλώς ένα από τα λίγα μοντέλα που δεν περιλαμβάνει ένα.
Ελπίζουμε να σας βοηθήσαμε στις επισκευές των εξωλέμβιων μηχανών και στο service του σκάφους σας.